Followers

Monday, September 6, 2010

NaSib Si MaMaK

Suatu hari sedang Ali minum teh di gerai Mamak yang biasa dikunjunginya, tiba-tiba Mamak gerai tersebut bersorak gembira dan terus datang kepadanya.

Ali : Apa yang suka sangat Mamak ni?

Mamak: Saya bini juga surat India mari.

Ali: Apa dia cakap? Tentu good news....

Mamak: Dalam dia punya surat ada cakap sudah beranak. New baby!
Ayo.... saya banyak suka hati la. Saya belanja awak free minum jugak!

Ali: Tahniah! Mamak. Ini kena balik India cepat ni?

Mamak: Ya la, saya sudah
Tujuh tahun tarak balik.

Ali: ????????????? 


Bionik tahu...klu koorg baca sekali mesti x pham maksud die...try cuba phmkan ayt2 tu..dan berfikir...sebab itu lah...bionik tulis diolog ni...krana nk mengujian minda kawan2...hehe..
Klu ade Jawapan dari kawan2 terus comment jgn tunggu lame2....sape yg menjawab akan diberi ganjaran klik2 5 kali..ekekek...jadi tu kan..rezeki jgn ditolak..haha


Klu@kata lain....petunjuk ada kat ayt2 tu...selamat mencuba...ahak3

Tlg Ali Berfirkir........

2 comments:

  1. ahaha, klakau btol !

    hey mamak saya jawapan juga ada sini...
    lu tarak blk india TUJUH tahun, bini lu curang sama lu lah mamak.. bini lu branak anak sapa mamak ?! aiyoyo !

    btol tak ?
    (siap dialog bagai nih)
    ;))

    ReplyDelete
  2. Kawan-kawan bincang dlu jawapannya....Bionik akan mengumumkan pemenang pada mlm raya ...atau sebelum raya..ahak2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails